Amatörfotografen har satt igång

Yes, hade sisådär 1 min och 20 sekunder över innan jag skulle ta tunnelbanan hem efter Rotaract-mötet ikväll. Vackra färger vid Sergels torg gjorde att jag stannade upp och tog ett par foton.

Snacka om att vara en riktig amatörfotograf, hade visst P inställt på kameran. Tror jag ska börja med Superauto (finns det? annars får det bli vanlig auto-inställning) på min fina Leica, annars kanske jag förstör dess rykte.

Nu är jag igång och kan föreviga mitt liv. Undrar vad jag ska visa för mina barnbarn när de vill se hur jag hade det innan jag fyllde 25..? Nåväl, det löser sig nog. Hoppas hinna med ett par foton på körsbärsträden i Kungsan i veckan. Lovely.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0