Årets första grillkväll


Vilken underbar dag!


Vaknade upp i ett soligt Stockholm i morse. Packade väskan för en helg i Borran och åkte till jobbet. Vid lunch var det dags för Bromma och lunch på planet innan jag gästade jobbet i Borås för ett par timmars effektivt arbete där på eftermiddagen.

Fick förmånen att hämta min brorsdotter på förskolan. Hade nästan glömt hur underbart det är när de där små springer med öppna armar mot en med ett leende från öra till öra. Härligt!

Sen blev det en löpartur med M vid Pickesjön i solen innan det var dags att hämta upp de andra och dra igång årets första grillkväll. Det blev limemarinerad lax, grillade grönsaker och klyftpotatis. Och ett par glas fylligt vitt vin till. Riktigt gott. (Får dock erkänna att man blev lite salongsberusad, lätt hänt efter löpningen). Nästa gång jag har ett eget bohag vill jag ha en sån här fin på balkongen.

Nu vill det till (i vanlig ordning) att sova fem kvart i timmen, för kl 06:00 ska jag vara på Studio Aktiv med delar av jobbet och köra premiären av morgonträningen. Ser fram emot detta med glädje, för vi ska köra BodyCombat!!

Finally fredag imorgon! Kort vecka för mig som var första dagen på jobbet igår. Ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Anni

Mysigt! Jag hade första grillkvällen för snart en månad sen redan. =D

2009-04-03 @ 00:26:46
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0