Årets första picknick

Det har blivit lite av en tradition att få ut picknick-korgen när solen sticker fram på vårkanten. Idag var det A och jag som fyllde den med nybakt bröd, kräftsallad, mozarella, cocktail-tomater, soltorkade tomater, vindruvor och lite godis. Mums!

Vi begav oss till Byttorps klint och njöt i ett par timmar. Skönt att ta det lite lugnt efter gårdagens festligheter.

Sedan ringde P och ville åka ut till Borås Golfklubb och driving ranchen. Jag var inte sen att hänga på! Det var alldeles för länge sedan sist! Det blev inte någon jämn nivå på mina slag direkt, men värmde upp 7:an och 9:an och fick till ett par fina bollar i alla fall. Nästa besök får nog bli en tur på putthålsbanan, som sägs vara Sveriges största.

Nu är A och jag hungriga igen så nu blir det lite veggo-wraps. Sen packa. Imorgon Stockholmia igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0