Ekorrhjulet


Sedan jag kom upp till Stockholm har det varit full speed. Igår var jag dessutom klantigare än klantigast - såväl morgon som kväll. Glömde än det ena, än det andra... Det började ju med mixern.

Fick i alla fall förmånen att äta middag med kusinen, min bror och härliga L. Det var mysigt.

Sedan splittrades tankarna igen; sista dag för att söka till höstens kurser, dags att sätta sig med deklarationen, söka recept till lördagens fest på nätet, kolla upp vart jag kan hitta en klänning till nämnd fest, boka träningspass, boka resor, kolla jobbpresentation, ångest för kameran (vet fortfarande inte om det är rätt)...osv.

Det blev ingen ansökan till höstens kurser. Hittade tillräckligt med recept. Skippade deklarationsångesten. L föreslog att jag kan låna en klänning av henne som hon just köpt i London - fantastiskt!! Jobbpresentationen gick jag igenom som hastigast. Sen var klockan 01:15. Inte konstigt att jag har svårt att komma till jobbet före 9 då.

Nu är jag färdig med ppt:n - men insåg att jag använt fel mall. Fan. Lägger i alla fall inte ner mer tid på den idag. Har haft ett så spännande möte som jag måste bearbeta lite också.

Time to go! Jag beger mig till Karlavägen 61 för att kolla in D-Lux 4. 

Sen ska jag boxas med min kusin. Känner mig otroligt laddad idag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Be strong Malin.. vi kommer rocka i helgen! Det ska bli så himla roligt.. allt löser sig. Puss

2009-04-16 @ 22:56:10
URL: http://toldbyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0