För en Besserwisser krävs lite Cuba libre

Det kändes verkligen som om gårdagen ville spela mig ett spratt. När jag kom ut på parkeringen vid jobbet visade det sig att jag tjugo minuter tidigare hade fått en parkeringsbot. Jaha, då behövde jag inte fundera på vad jag skulle spendera de 350 kronorna på. Surt!

Försökte avleda min bitterhet genom att gå och träna. Spinningen gick fint, men på pumpen höll jag på att avlida. Det brände i mina ben och armar. Mina glykogendepåer måste nästan varit tomma, för jag orkade inte alls lika mkt som vanligt. Genomled passen i alla fall.

Försök två att avleda min bitterhet gick bättre. Några vänner hörde av sig och ville chilla lite. Det blev lite Cuba libre och spelet Besserwisser. Efter en stund där var humöret på topp igen! 

Har börjat dagen med frukost i solen på balkongen. Nu kan det bara bli en toppendag! Spinning först, sen fika på stan med bror & familj innan Borås stora shoppingutbud skall scannas av. Födelsedagspresenter behöver inhandlas, för ikväll är det fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0