Halvvägs till femtio


Carl Gezelius anförande på IHM igår var riktigt bra.

Han pratade om globalisering och om en transparant marknad. "A Global Mindset." Det gäller att resa mycket, lära känna olika kulturer och bli internationell. Kände lite press vad gäller min internationella erfarenhet där...

Han hade en sådan  värme och humor. Detta blandat med närvaro och en fantastisk erfarenhet gjorde det hela mycket bra!

Kvällens festarrangemang var underbart. Vi var i Borås på Åhaga med ca 240 personer från jobbet. Så bra att ha en gemensam fest när några arbetar i Borås och några i Stockholm. Johan Boding (och någon kvinnlig artist som jag dessvärre inte kommer ihåg namnet på just nu) underhöll oss hela kvällen lång.

Det var i alla fall första gången 240 personer sjöng "Ja må hon leva" för mig. Skräckblandad förtjusning.

Någon timma kvar att jobba. Lite segt i och med sena timmen igår.. Sen ska jag förbereda mat inför morgondagen då det ska firas med släkt och familj. Herre jösses, börjar bli mätt på detta firande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0