I Am Free


Äntligen utflyttad!
Idag tömde P och jag förråden på Bergdalen. Lägenheten flyttade jag egentligen ut ur i slutet av januari, men då jag skulle hyrt ut den till ett par i andra hand valde jag att förvara mina grejer i förråden. Tyvärr blev det stök med hyresvärden så det blev ingen andrahandsuthyrning.

Nu har lägenheten stått tom i nästan tre månader
och det är bara dagar kvar av mitt ansvar för denna. Skönt! Mina föräldrar är dock inte lika pigga då jag har belamrat deras garage med 18 flyttlådor och diverse möbler.

Idag blev det hemresa i bil med kusinen. Vi fick igång hennes MacbookPro och Photo Booth. Heltokiga längs E4:an tog vi diverse knasiga pics. Så himla kul.

Mer foton lär det bli, för igår hade jag kalas för släkt och familj. Äntligen kan jag börja använda Leican på riktigt. Fick ett 4GB minneskort också, så nu är det bara att gå loss med den i storstaden!

Tror att det blir Sthlm 12 dagar på raken nu. Gött. Bäst att ta en kik i kalendern så att jag inte lovar mig själv för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0