Mitt liv i en väska


Packa, packa, packa.
Så var man där igen. Kom upp till Stockholm igår morse efter en alldeles fantastisk helg i Borran. Nu var det dags igen. Imorgon bitti 06:30 går tåget till Karlstad där jag intar hyrbil och vid 17-tiden är jag back in B. Combat står på schemat och säkert en händelserik kväll med Boråsligan.

Sena timmen innebär lite sömn (snart får det väl konsekvenser), men väskan är iaf packad. Lyckades hitta lite rena kläder, men snart är min garderob tömd. Ingår tvätthjälp i hushållsnära tjänster? Det borde jag kolla upp..

Påsken är en härlig, långledig tid med utrymme för umgänge med familj och vänner. Jag känner mig dock lite stressad. Det blir en skön vistelse med familjen i Varberg fre-lör, sen inflyttningsfest på aftonen hos J. Funderar på att ta flyget upp på söndag förmiddag för att få lite ledig tid för mig själv också. Ovanligt, jag är inte i mycket behov av egentid annars.

Snart är det förmodligen slut på allt packande, kommer bli lite mindre resande framöver. Kan inte skriva så mycket mer här, men spännande är det. Önskar att allt är klart innan jag fyller 25.

SOVA. NU.

PS. Var på Vapiano och Storstad ikväll med L. Det var så himla trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0