Time runs out

Mycket på agendan idag, som vanligt. Var dock första reserv som INTE fick plats på combaten. En dags vila från träningen har helt plötsligt blivit tre! Not good.

Ingen soffpotatis för det. Blev en tur på stan för retur av en klänning jag köpte igår. Det är fest med jobbet på torsdag (som också är min födelsedag) och det finns som vanligt inget i garderoben som jag tycker passar för denna kväll. Har en backup med en hallonröd klassiker på Zara som jag kniper imorgon i värsta fall. Kan dock innebära att jag känner mig lite för dressad. Trodde att det stod "festklädsel" på inbjudan, men det stod tydligen "hel & ren och partysugen". Man läser vad man vill läsa..

Fick träffa fina L ikväll. Fika på Chokladkoppen i Gamla stan. Vad vi dock inte visste när vi bestämde det var att det var skottlossning på gång. Som tur var kom vi ganska långt efter att det hade hänt, men ett par blev skjutna på öppen gata där vid 17:30 i eftermiddags. Usch. Verkar vara någon form av svartsjukedrama av Expressens nyhetsrapportering att döma. Polisen hade i alla fall skallgång med ficklampor när vi gick hemåt. Undrar vad det var dem sökte efter? Blodspår?

Imorgon blir det kvinnolunch på Handelskammaren. Gunilla Arhén från Ruter Dam är talare, spännande. 

Dags att ta ytterligare en kik i garderoben för att se vad som passar till denna lunch!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Läskigt med storstäder! I Borås är det lugna gatan.. ehh.. eller inte? Två killar blev ju skjutna på Hulta, tro det eller ej!



Hoppas att dagen börjar bra imorgon.. hipp hipp hurra i förskott!



Puss

2009-04-22 @ 23:38:37
URL: http://toldbyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0