Underbara morgon

Jag trodde inte jag skulle känna mig så pigg idag. Kom sent i säng igår efter tjejhäng och packning. Jobbdagen innebar en tur till Myggenäs och Göteborg med paus hos bror med familj i Stenungsund där jag blev bjuden på mkt god lunch. Lyxigt att få träffa dem en vardag, händer inte så ofta.

Steg upp 04:20 idag för att hinna med 05:10-tåget från Borran, kände mig lite sliten. Men vips var det glömt då det bjöds man på fantastiska vyer från SJs fönster. Sverige har vaknat upp denna morgon till en dag med strålande sol, underbart!

Ska bli skönt att komma upp till Stockholm igen, även fast det är toppen att vara med de underbara i Borås.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ni är bäst brudar! Finns det nåt bättre än att asgarva i vita soffan?! Puss å ses snart

2009-04-08 @ 23:09:07
URL: http://toldbyellen.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0