Vimmelkantig

Åter i Stockholm då efter en 6 timmar och 45 minuter lång bussresa från Borås. Och ja, den var sannerligen lång. När jag steg på bussen var den i stort sett fullsatt, men längst bak fanns ett dubbelsäte ledigt. Perfa, tänkte jag. Var jag dock inte visste (då jag inte är en särskilt rutinerad Swebus-passagerare) var att även toaletten var placerad i denna del av bussen. Och välbesökt. Nej, buss är verkligen inte ett färdmedel jag kommer att välja i första hand för resor längre än 10 mil.

Då bussen saknade eluttag var glädjen för min dator inte särskilt långvarig heller. Batteriet höll 1,5 timma.. Som tur var hade jag fått med mig ipoden i alla fall och nya nummer av Veckans Affärer och Passion for Business.

Eftermiddagen hade jag tänkt att ägna åt träning och planering. Men det blir tyvärr bara det sistnämnda. Är helt färdig. I veckan som kommer väntar mycket jobb och planering inför helgens festligheter. Vi är några vänner som ska inta vårt sommarhus i Varberg för att fira att Emelie, Anna och jag fyller 25.


Kommentarer
Postat av: F

har själv suttit på bussen i 7 timmar idag...

2009-04-13 @ 18:09:40
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0