Blodomloppet gör oss lite starkare!

Idag har jag sprungit Blodomloppet på Djurgården tillsammans med flera tusen andra människor. Många kollegor var där vilket var mkt trevligt.

Man vågade ju inte vara längst fram i starten, men trots att vi höll oss ganska tätt bakom blev det världens flaskhals efter startlinjen till de fem kilometrarna. Under de första 3-4 minutrarna varvades promenad och småjogging. Trots detta (plus att jag inte har sprungit alls mkt, kanske 5-6 ggr i år) kom jag i mål på 29:48. Under halvtimman var mitt mål så jag är mycket nöjd!

Efteråt fick varje lag varsin picknick-kasse och vi samlades i partytält för att umgås och fika. Rolig och härlig aktivitet. Tyvärr var ju inte vädret det bästa, så efter någon timma var vi alla så frusna att det blev hemgång. Tanken var att gå vidare till Grönan egentligen, men det får vi ta vid annat tillfälle.

Nu ska kusinen och jag mumsa på Ben&Jerrys New York Super Fudge Chunk.

Kommentarer
Postat av: anna

jag letade också efter fossil fuel men fick inget napp. vilken katastrof!!

2009-06-10 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0