Charterfest, Emma Wiklund och Stockholm Maraton

Ja, helgen bjöd verkligen på upplevelser!

Det började i fredags eftermiddag då det var dags för den årliga jobbfesten. Då jag endast har arbetat här uppe i Sthlm sedan i februari, skulle det bli min första. Trots att ingen på min avdelning skulle gå vågade jag mig dit. Temat var charter, jag tog det med en nypa salt och gick i somrig klänning och vit solhatt. Väl på festen var både Pepes Bodega, Stig-Helmer & Ole och ett förvirrat nudistpar.

Så kul tema och så härliga människor!

Hemma sent och tidig uppstigning i lördags. Ingen större fara då solen strålade och en spännande dag väntade. Det var dags för FFF-dagen; Fun Fearless Female Day. Cosmopolitan och Lifeleader Academy hade kompositerat ett heldagsschema med föreläsningar, workshops, mingel och mat, för entrepenörsintresserade och karriärsugna kvinnor. Vi var säkert 200 personer på plats och bland föreläsarna fanns Emma Wiklund, Fredrik Böhm och Mats Gabrielsson (från SVTs "Draknästet") - de alla var otroligt bra och inspirerande att höra till!

Snabbt iväg vid 17 för att hinna se min bästa vän Lina gå i mål på Stockholm Maraton. Hon klarade det! Tiden var 4:33:31 - vilken bragd!!

Lugn lördagskväll på söder och härlig söndag i solen gav mig trots en intensiv helg massor av ny energi.

Tur det, för det har verkligen börjat i högt tempo. Idag har jag varit igång non stop tills nu. Inte ens datorn får följa med mig hem ikväll. Och tyvärr står träningsväskan orörd jämte skrivbordet. I'm sorry. Nya tag imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0