I'm singing in the rain

Nja..inte riktigt kanske. Vaknade i morse med känselbortfall och yrsel. Det har kommit och gått hela dagen. Usch. Hoppas inte jag får en riktig migränattack nu.

Kom äntligen till skott igår och gick till blodcentralen för att lämna mitt intresse att bli blodgivare. Fick genomgå en hälsokontroll och lämna blod för analys. Om allt är som det ska kan jag komma tillbaka om tre veckor för att lämna på riktigt. Då får jag inte ha tagit migränmedicin de tre senaste veckorna och därav höll jag mig borta från den idag - på gott och ont antar jag. Känns skönt att man kan göra det lilla för att hjälpa andra.

Sitter och väntar på bror som ska plocka upp mig, vi ska åka tillsammans mot Borås idag. Lovade att köra, får se hur det blir med den saken - inte så bra om jag får yrsel igen.. Ska bli kul att komma tillbaka till Borran. Men ack vilken packning man får släpa på varje gång! Nu ska jag stanna till söndag eller måndag, så det blev en del.

I helgen blir det en tur till Götet. Ska på fest hos gamla godingar och hoppas på en härlig kväll ute med mycket dans. Kanske lite shopping på dagen, någon sol verkar inte behaga sig kika fram så att sikta på skärgården verkar inte lönt.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0