Längtar

För första gången längtar jag verkligen till Borås. Efter P, min familj och mina underbara vänner. Inte för att jag inte trivs här i Sthlm, men för att jag vill vara nära dem, Skönt att det är nedräkning till midsommar, åker till Borran redan på tisdag.

Fick just reda på att A & E kör 6 veckors uppehåll från sötsaker. 6 veckor! Det låter för mig helt absurt, men eftersom jag proppade i mig ca 3 kg choklad igår känns det som något jag skulle behöva. Jag ska sova på saken, som jag brukar göra inför de flesta stora beslut. För det här är stort. Vaknar jag imorgon och känner likadant, ja då ska jag haka på. 

Ingen jordgubbstårta på midsommarafton, inga besök på tre toppar i sommar, inget dessertbord på söndagsbrunchen och ingen födelsedagstårta på mammas födelsedag.. Äh, det fixar väl jag!

Som sagt, ska sova på saken.

Längtar efter semester också, det är bara 4 veckor kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0