Borran tur och retur

Åkte till Borås igår. Möten idag och tidig morgonträning stod på agendan. En kollega på jobbet är även instruktör på ett av stans gym och körde combat med oss kl 06:00 i morse - det var så kul! Första fredagen i månaden är planen att vi ska träna tillsammans. Bra initiativ!

Det kändes som jag var i Borås i flera dagar, men var inte ens där ett dygn. Hann med en löpartur igår kring Kypesjön i underbar kvällssol och att träffa nära och kära på sena kvällskvisten.

Nya utmaningar på jobbet känns otroligt spännande. Har börjat så smått med en introduktion nu. Har så mycket att lära mig - taggad till tusen!

Bästa idag var givetvis att jag fick äran att få med mig fyra av mina sköna Boråstjejer upp till Sthlm. Mycket skratt, tjejsnack, godis, musik och catching up på vår resa på vägen upp. Just ätit gott asiatiskt med levande ljus och gott vin. Dags att återgå till sällskapet, kanske ska försöka oss på något spel?! Vinnarskallar har vi allihopa, så det kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0