Malban växlar upp till en S-line

Idag fick jag ta kusinens bil till jobbet för att slippa p-avgift under dagen. Att ha bil i Sthlm underlättar inte alltid. Först hade jag problem att hitta till jobbet, tog världens omväg som resulterade i 25 minuters körtid istället för 15 min...

Efter jobbet skulle jag träffa L för att ta en fika. Åkte runt, runt i city. Först för att hitta rätt, därefter för att hitta parkering. Lastzon och stoppförbud överallt. Pust och stön. Till slut hittade vi en parkering på Strandvägen (!). Det ska jag komma ihåg till kommande tillfällen.

Kusinens bil var mkt trevlig att köra, det är en sån där S-line. Det innebär att den accelererar fort. Även jag kände idag att det är dags för mig. Att bli en Malba S-line.

Nytt jobb väntar och jag har ikväll suttit och gått igenom mötesprotokoll från utvecklingsmöten sedan ett år tillbaka, samt ett affärsupplägg på engelska på 55 sidor. NU känner jag mig som en S-line.

Dags att sova, så nu växlar jag ner till en hederlig Beetle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycks som om tiden inte står stilla.

Hoppas du hinner njuta lite också. Gärna lite mer foton från den vackra våren i Stockholm.



Kramis M

2009-05-05 @ 12:02:55
Postat av: Anonym

Du tycks ha fullt upp. Hoppas du hinner njuta av våren också. Gärna lite mer fina bilder från våren i Stockholm.



kram M

2009-05-05 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0