Sexton dagar kvar - jag äger ju inte ens en cykel!!


Senaste veckan har jag varit busy bee... 

  • Två dagar med intressanta seminarium om kundstrategier, nya IT-lösningar etc.
  • Helg i Stockholm.
  • Mån-tis var två hektiska dagar med strategiarbete och affärsplaner.
  • Tis kväll ner till Borran. Hann med ett besök hos frisören (utväxten är nu ett minne blott!).
  • Middag och utgång med damerna på kvällen. Jisses vad kul det var med alla 90 tals-låtar!
  • Kom hem igår morse och på kvällen kom min bror m familj på besök för att stanna till på söndag.

Lägenheten invaderades av två trötta föräldrar och tre busiga kids. De hade suttit fem timmar i bilen igår, så de hade minst sagt spring i benen när de kom fram! Idag har de varit på Kolmården, så när de kommer hem är de förhoppningsvis lite mer stillsamma.

Väldans kul att ha de på besök i alla fall!

Kikade i kalendern igen, nu är det 16 dagar till triathlonet och jag har inte ens en cykel! Simningen ska vi inte tala om, räknas midnattsdoppet i Göteborgs skärgård på kräftskivan i höstas som uppladdning..?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vill du att jag ska betala in din avgift Malin? För än sålänge är det bara 6 stycken som har betalat.. Jag är fortfarande tveksam.. Puss

2009-05-22 @ 19:22:22
URL: http://toldbyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0