Shopping på Kungsholmen

Igår kväll hade jag lite tid över och passade på att kolla in utbudet av shopping och restauranger/caféer på Kungsholmen. När man är nyinflyttad i stan (i alla fall när det gäller mig) är det lätt att man endast tar del av utbudet i City.

Idag ska jag påbörja utforskningen av shopping i mitt område, det blir mest kläder (allt från mindre designers till second hand) men även lite inredning.

  • The Grandpa. Fridhemsgatan 43.
  • Abfab. Västermalmsgallerian.
  • Stadsmissionen. Hantverkargatan 78.
  • R.O.O.M. Alströmergatan 20.
  • Namo. Västermalmsgallerian.
  • Katitzi. Hantverkargatan 44.
  • Little shop of fashion. Sankt Eriksgatan 86.
  • Mint & Vintage. Sankt Eriksgatan 48.
  • 59 Vintage Store. Hantverkargatan 59.

  • De fyra sista har tyvärr inte öppet på söndagar, men det räcker nog ändå. Nu har Stadsmissionen öppnat, time to go!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0