Stockholm snurrar fortare och fortare

Tycker att jag har ganska mycket omkring mig jämt. Frågan är om det är ett smart drag att bosätta sig i Stockholm då, eller vilken storstad som helst. Här finns ju ett utbud 24-7.

Idag har jag jobbat tills nu, varvat med tvätt (endast 2 maskiner kvar) och ska avsluta kvällen med VIP-kväll på Topshop. Öppet till 22 eller 22:30, kommer inte riktigt ihåg, men med 25% rabatt kan jag inte hålla mig borta, trots mitt hektiska schema.

Vi får se vart det här landar. Ska vara i säng vid 23 i alla fall. Ska på ett frukostseminarium som börjar kl 08:00 där jag behöver vara på alerten, så jag måste gå upp riktigt tidigt.

Vill hinna träna också. Endast 23 dagar kvar till Borås triathlon. Inte några nämnvärda sträckor, men vill ju göra en bra insats!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Herregud.. bara 23 anmälningar! Och jag hinner aldrig heller träna. Ojojoj.. jag känner hur modet sjunker!

2009-05-17 @ 22:32:38
URL: http://toldbyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0