Vårsol i Rålambshovsparken

Idag har jag verkligen njutit av ledigheten! Först sovmorgon, sedan ett svettigt CorePuls-pass på Sats.

Eftermiddagen ägnade jag i Rålambshovsparken med tidningar, Denise Rudbergs "Åse" och ljudboken "Rich Dad Poor Dad" i min iPod. (Då den sistnämnda är 3 timmar lyssnar jag fortfarande på den..)

Förhoppningsvis har jag lärt mig lite mer om ekonomisk framgång efter att ha lyssnat på sex följande områden som boken bygger på:
  • The rich don’t work for money
  • The importance of financial literacy
  • Minding Your own business
  • Taxes and corporations
  • The rich invent money
  • The need to work to learn and not to work for money

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder =)

2009-05-01 @ 18:51:34
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Popruta

Åh saknar Rålis lite, när jag bodde i stockholm hängde man där nästan varje dag solen sken :-D



Nu får man hänga i en mindre park utan vatten i Västerås istället ;-)

2009-05-01 @ 18:54:19
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0